Voor persoonlijk advies bel 085 877 1561

TAAL Nederlands
Voor persoonlijk advies bel (+31) 85 877 1561
TAAL Nederlands

Klantenservice

VRAGEN OF ADVIES?

Wij staan van maandag tot vrijdag voor u klaar tussen 09:00 en 17:00.

Antwoorden op de meest gestelde vragen vind u hier.

T : 085 877 1561
E : info@ok-hygiene.nl
Contactformulier

Heeft u een vraag? Hieronder vind u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Blijft uw vraag toch onbeantwoord? Dan helpen we u natuurlijk graag verder. Wij zijn 24 uur per dag per e-mail bereikbaar en op werkdagen van 09:00 tot 17:00 per telefoon.

De 14 dagen bedenktermijn, gaan in op de dag dat de bestelling geleverd is. Je hebt een periode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen de bestelling in zijn geheel of gedeeltelijk te retourneren. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor jouw bestelde artikelen. Indien je gebruik maakt van de bedenktermijn worden er geen kosten in rekening gebracht, tenzij het product beschadigd of incompleet geretourneerd wordt. Je bent zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van je bestelling; de kosten vergoeden wij niet.

 

Wanneer wij de artikelen compleet en onbeschadigd retour ontvangen wordt het factuurbedrag inclusief eventuele betaalde verzendkosten binnen 14 dagen teruggestort via de betaalmethode waarmee ook is betaald. Wordt een artikel incompleet en/of beschadigd door ons ontvangen dan wordt maximaal 50% van de waarde ingehouden op de terugbetaling. Behandel de artikelen daarom met respect en voorkom onkosten.

 

Wanneer je gebruikt wilt maken van de bedenktermijn dan dien je zelf zorg te dragen voor de verzending en verzendkosten. Het is ook mogelijk om de bestelling zelf bij ons af te komen geven.

 

Stappenplan:

  1. Neem contact op met onze klantenservice
  2. We sturen per email een retour formulier
  3. Je vult het retour formulier in en print die uit of mailt deze naar ons terug
  4. Je retourneert de bestelling per koeriersdienst of komt deze zelf brengen
  5.  

Wanneer de fout door ons is veroorzaakt nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Heb je zelf verkeerd besteld, dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening. 

We gaan er niet van uit, maar het kan gebeuren dat er iets mis is met een artikel. In alle gevallen gaan we ons best doen dit voor je op te lossen. Neem voor garantie contact op met onze klantenservice. Dit kan via telefoon, maar kan ook door het sturen van een email. Houdt je ordernummer of factuurnummer bij de hand, die hebben we nodig om je snel te kunnen helpen. Stuur je een email en ben je in de gelegenheid een foto mee te sturen, dan helpt dit en kunnen we je nog sneller helpen. De standaard garantie op onze artikelen is 2 jaar.

 

 

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met alles wat je bij ons koopt. Mocht het onverhoopt zo zijn dat een artikel niet aan je verwachtingen voldoet, of is er iets misgegaan met de bezorging of heb je gewoon een klacht? Laat het ons weten en neem contact met ons op. We helpen je graag en gaan direct aan de slag om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.